وقتی شیطان پرستی خود را

وقتی شیطان پرستی خود را ..

وقتی شیطان پرستی خود را با موسیقی استتار می کند

هنگامی که شیطان پرستان تصمیم گرفتند با موسیقی خود را معرفی وبا آن به سراسر دنیا نفوذ کنند موفق نشدند اما توانستند با استفاده از محبوبیت خوانندگان از حساسیت وعکس العمل جوامع نسبت به خود بکاهند که خود کم از پیروزی نداشت .

Per Ynvge Ohlin ملقب به Dead ، متولد سال ۱۹۷۰ و اهل استکهلم سوئد بود. در سال ۱۹۸۸ يعنی در سن ۱۸ سالگی بعنوان خواننده وارد Mayhem شد. در همين زمان Hell Hammer نيز که قبلاْ در يک بيمارستان روانی مشغول به کار بود بعنوان درامر کارش را در گروه شروع ميکند.

دراوايل دهه هشتاد در يكي از خانه هاي اسلو و در يك اتاق شش ضلعي، گروه mayhem به عنوان اولين گروه بلك متال نروژ شكل گرفته بود. در اين اتاق فرشهاي بسيار كثيف در زير پا، صليب هاي شكسته نازي بالاي سر به همراه صليب هاي‌ برعكس و شمشير وايكينگ ها كه به در و ديوار آويزان شده ديده مي شود . اورانيموس و ورگ هم عضو این گروه بودند .
اعضاي اين گروه در همان خانه زندگي مي كردند كه اطرافيان از اين خانه به عنوان خانه اي شيطاني ياد می کنند. Hell hammer که در حال حاضر تنها عضو باقي مانده از تركيب تشكيل دهنده گروه است مي گويد: “وقتي براي خريد به مغازه اي مي رفتيم پير زن ها به محض ديدن ما فرار مي‌كردند و به نوه ها و بچه هايشان مي گفتند:” آنها در محل زندگی شیطان هستند.”
Hell hammer اولين كسي بود كه لباس اين چنيني بلك متال را مد كرد. چكمه هاي بلند، لباس جين، ژاكت هاي چرمي سياه به همراه پنتاگرامي كه به گردنبندي كه از استخوان جمجمه ساخته شده بود اولين تریپ گروه بلک متال بود .

Per Ynvge Ohlin معروف به Dead قدی بلند، هیکلی پر با رنگ پوستی روشن و حتی آبی رنگ داشت. انسانی با افسردگی شدید و دچار مالیخولیا، ضد اجتماعی و با نوسانات روحی متناوب که تحمل زندگی در دنیایی که قدرت شناخت آن را نداشت برایش سخت بود. می گویند که حتی از زمان کودکی نیز به فکر خودکشی بود. حیاتش آمیخته با فلسفه کاملاْ خاصی بود که ظاهراْ هیچ منشائی در این جهان نداشت. می گویند که در هنگام خواب صورتش به رنگ آبی خاصی در می آمد. تقریباْ به رنگ صورت مردگان. میک آپ صورتش مانند بیماران جذامی بود. گاهی اوقات لباس مردگانی را می پوشید که توسط دوستش که در اطاق نگهداری اجساد کار می کرد، برایش آورده می شد. یکبار سر خوکی را که جلوی یک مغازه قصابی آویزان بود تکه تکه کرد و در یکی از کنسرتها آن را بر روی هواداران ریخت(رسمی که بعد از او در کنسرتهای گرههایی مثل خود Mayhem و همچنین Dark Funeral تکرار شد) .
او در کنسرتها به خودزنی شهرت داشت. در یکی از کنسرتهای معروفش در Sarpsborg در سال ۹۰ شکمش را باشیشه شکسته ای برید، بطوری که وقتی در پایان کنسرت او را در حالت نیمه اغما به فوریتهای پزشکی رساندند، فاصله ی زیادی تا مرگ نداشت .
اما نمرد .
در تاريخ ۱۸ آوريل ۱۹۹۱ خواننده گروه dead مغز خود را با اسلحه شکاری متلاشي كرد . گلوله های اين تفنگ را ورگ در کريسمس سال قبل به او هديه داده بود.
او قبل از شليک، تمام شاهرگهای بدنش را بريده بود. در کنار جسدش تکه کاغذی بود که روی آن نوشته شده بود : « بخاطر خونهای پخش شده عذر می خواهم ! » .
(البته به روايتی اين جمله را Dead با خون شاهرگش بر روی ديوار اتاق نوشته بود.)
بر روی تی شرت او نوشته بود : « I Love Transylvania » (ترانسيلوانيا محل سکونت دراکولا ست) .همچنين تکه شيشه های پنجره اتاق همراه با مغز وی و قطرات خون همه جا پخش بود .
در روز خودکشی Dead ، «هل همر» برای ديدن والدينش به محل سکونت آنها در نزديکی اوسلو رفته بود و « اورانيموس» هم برای انجام کارهايی از خانه بيرون رفته بود و وقتی به خانه می گردد، Dead را در حالت برعکس خوابيده روی تخت می بيند .
عده ای معتقدند از آنجايی که اورانيموس هميشه هوس خوردن و چشيدن گوشت انسان را داشت و همچنين اينکه او همواره می خواست ادعا کند که يک آدمخوار است، اقدام به خوردن تکه ای از مغز Dead کرد (که البته اين موضوع به احتمال زياد يک شايعه است) .
البته در ابتدای امر چون اورانيموس اولين فردی بود که جسد را پيدا کرده بود بعنوان مظنون اصلی اين حادثه قرار گرفت و از طرف پليس احتمال می رفت که او دوستش را به قتل رسانده باشد. شايد هم يکی از دلايل اين سوءظن اقدامی بود که Dead در گذشته انجام داده بود اينکه او يکبار با چاقو به اورانيموس حمله کرده و او را زخمی کرده بود .
در همين زمان euronymus شركت DSP را شكل داد . او به نوعي رهبر اين نهضت محسوب می شد. Hell hammerدر مورد او مي گويد: ” او احساسات نداشت. ترحم نداشت و هميشه هم مي گفت كه اين نوع زندگي برايش لذت بخش است.” اين شركت در زير زمين همان خانه محل تمرين گروه تشكيل شد.
اين زير زمين مثل سياه چال هاي قديم تاريك و نمناك بود و با شمع روشن مي شد. افراد بسياري پس از آمدن به اين مكان و خروج از آن كفن به تن مي كردند و در اوج نشئـگي حاصل از موادمخدر به خودزني با چاقو و شيشه شكسته مي پرداختند و با اسپري بر روي ديوار عبارت 666 را مي نوشتند. Hell hammer مردمي كه با تفنگ به خود يا در و ديوار شليك مي‌كردند و حتي كسي كه با پتك به مغز خود كوبيد را به ياد مي آورد يا حتي اورانيموس كه‌ يك روز آنقدر خود‌ را با زنجیر زد تا بیهوش شد.

در اینجا بد نیست نوشته های یک شیطان پرست ایرانی باز نویسی کنم .

اندوه از زنده ماندن اجباری. اندوه از اينکه چرا نمی توانم مانند Dead خود را رها سازم. سعی نکنيد به زور زندگی را برای خودتان زيبا جلوه دهيد و به خود تلقين کنيد که زندگی زيباست. نه! زندگی همانقدر زشت و پليد است که امثال Dead می ديدند و ما می خواهيم به زور با گذاشتن نقاب بر روی چهره، خودمان را خندان نشان دهيم .
همان نقاب دروغينی که تئاتری به نام زندگی بر چهره بازيگران خود که ما باشيم می گذارد. و هر کس که بخواهد ماسک خودش را از چهره بردارد، آنگاه است که بايد صحنه تئاتر را ترک گويد و از صحنه تئاتر زندگی محو شود. در اين تئاتر هيچ نقشی را خود بازيگران انتخاب نخواهند کرد و اين عروسک گردان زندگی است که می گويد چه کسی بايد بخندد، چه کسی بايد بگريد !

نیازی به گفتن نیست که تمامی افرادی که در بالا نامشان برده شد از ابتدا دچار نوعی جنون زیر پوستی بوده اند که تحت تاثیر افکار شیطانی فوران میکند و به نهایت حماقت و وقاحت می رسند واز خود بی خود می شوند وتا سرحد مرگ (حتی مرگ) پیش می روند . ودر ادامه میبینید که چگونه از پلیدی یکدیگر دفاع و با افتخار صحبت می کنند .

گر جمله جهان با تو دگر گونه شود     تو بر ره خود باش و دگر گونه مشو




[ یکشنبه 10 خرداد 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه