سرعت انزال (زود انزالی) و راههای درمان (بخش دوم)

سرعت انزال (زود انزالی) و راههای درمان (بخش دوم)

 سرعت انزال (زود انزالی) و راههای درمان (بخش دوم)

روش start & stop (استفاده از متد ماستر و جانسون)
روش start & stop در نزدیکی

يكي از روشهاي موثر براي رهايي از انزال زود رس روش start & stop نام دارد. در اين روش شما به فعاليت جنسي پرداخته و بعد از آنكه تحريك شما به حداكثر رسيد و درست پيش از آنكه ارگاسم شويد، دست از فعاليت برداشته و براي مدت كوتاهي هيچ تحريكي انجام نمي دهيد. هر چند در ابتدا ممكن است مشكل به نظر برسد ولي به مرور زمان شما از لذت جنسي زيادي بهره مند خواهيد شد. يكي از بهترين راههاي انجام اين روش آنست كه در ابتدا از روش 4 به 1 شروع و بعد به تدريج آنرا افزايش داده و به 9 به 1 برسانيد. يعني در آميزش هاي اول چهار بار آلت خود را وارد واژن نموده و بعد مكث كنيد و دوباره چهار بار وارد نموده و مجددا چند ثانيه صبركنيد و همين طور ادامه دهيد تا نهايتا به انزال برسيد. بسته به وضعيت بدني خود ميتوانيد در طول چند هفته يا چند ماه تعداد دفعات تحريك را بتدريج افزايش داده و در نهايت به بهترين حالت آن يعني نه بار ورود آلت تناسلي و يكبار توقف(9 به 1) برسانيد

روش تحريک و توقف به شما ياد ميدهد چطور زمان انزالتان را تنظيم کنيد.: فرد به حالتی شبيه خود ارضايی با دست خودش را تحريک ميکند يا از شريک جنسی اش می خواهد که اين کار را برايش انجام دهد و درست پيش از رسيدن به انزال توقف ميکند، اين کار را برای سه بار انجام می دهد و برای بار چهارم می تواند به انزال برسد.(برای چند هفته اول با دست خالی و بعد با ژلهای لغزنده کننده اين تمرين را نجام بدهيد که مقاومت را بالا ببريد). از زمانی که اين برنامه را ميشنويد و ميخواهيد تمرينها را شروع کنيد، به مدت ۲ تا ۳ هفته سعی کنيد رابطه جنسی نداشته باشيد. اگر به اين اصل پايبند باشيد نتيجه بسيار بهتری ميگيريد چون مغزتان گيج نمی شود که تحريکات مختلفی را دريافت می کند و به هر کدام بايد پاسخ خاصی بدهد.

حتما با شريک جنسی تان از قبل صحبت کنيد که اين مسئله باعث کدورت نشود. در ضمن در اين مدت ارتباط فيزيکی تان را با هم نگهداريد مثل نوازش کردن و بوسيدن و غيره. بعد از ۲ يا ۳ هفته ميتوانيد رابطه را کم کم شروع کنيد اما باز هم اول يک يا دو بار به مرحله انزال برسيد ولی حرکت را کم کنيد يا متوقف کنيد و بگذاريد حالت تحريک از بين برود و برای بار سوم ميتوانيد به انزال برسيد. در ضمن کشيدن نفس عميق هم در به تعويق انداختن انزال و کنترل روی زمان آن نقش موثری دارد. اين تمرين برای همسرتان ممکن است کمی سخت باشد چون مراحل پيوسته نيست بنابراين حتما قبل از آن با هم صحبت بکنيد.بعد از شش ماه اين تمرين را بطور پيوسته انجام نتيجه آن را خواهيد ديد.

در اين متد مرد درمرحله نزديك انزال حركات جنسي را متوقف و پس از فروكش كردن احساس انزال حركات را ادامه مي دهد و اين كار را چند بار تكرار مي كند و سپس اجازه مي دهد انزال صورت گيرد با اين روش فرد پس از مدتي مي تواند زمان انزال خود را بالا ببرد


استفاده از متد ماستر و جانسون:

اين شيوه شامل يادگيری تشخيص و کنترل احساسی است که منجر به ارگاسم می شود. اين روش نياز به اراده و تمرين دارد ولی بسيار موثر است. ماستر و جانسون، شامل تحريک سکسی توسط خود فرد يا زوج جنسی می باشد. انجام تحريک تا رسيدن به نزديکی قله (ارگاسم) و متوقف کردن آن است. اين کار در چند نوبت و اوقات مختلف انجام می شود و به تدريج زمان هر تحريک افزايش می يابد تا فرد احساس می کند زمان طولانی تری را صرف هر بار تحريک می نمايد پس از چند نوبت و چند روز تمرين انجام نزديکی شروع می شود. مرد به پشت می خوابد و به آرامی کار نزديکی انجام می شود. به محض اينکه تحريک به قله نزديک می شود با علامت دادن به زن (پارتنر) مدتی حالت ريلکس به خود گرفته و مجددا نزديکی شروع می شود.

تکنيک فشار:

فشار سر آلت يا انتهای آلت قبل از انزال سبب عقب افتادن ارگاسم می شود. اين حالت سبب کم شدن تجمع خون در آلت و کاهش نعوظ (ارکسيون) می شود


squeeze technique تكنيك فشردن :

روش فشردن در دهه ي ۶۰ ميلادي توسط مسترز و جانسون ارائه شد
در اين متد فرد ويا شريك جنسي وي را از لحاظ جنسي به آرامي تحريك ميكند ، سپس هنگامي كه فرد به نزديك لحظهء انزال رسيد ، با انگشتهاي نشانه و شصت حلقه اي به دور آلت درست ميكند و محكم آنرا ميفشارد تا وقتي كه فشار جنسي فروكش كند. سپس مجددا مراحل بالا را براي سه بار تكرار ميكنند و دفعهء سوم اجازهء انزال را ميدهند .با تكرار اين كار 1 تا 2 مرتبه در هفته كنترل جنسي انها بالا ميرود و زمان نزديكي را ميتوانند افزايش دهند

روش معاشقه در درمان انزال زود رس

یکی از دلایل انزال زود رس اینه که آقایان تشریفات آغازین یک رابطه را برای خانومها به جا نمیارن مانند معاشقه و بوسیدن. اگر این تشریفات انجام بگیره آقایان به مشکل زود انزالی برخورد نمی کنن، این هم به این دلیله که زمان انزال در خانومها طولانیتر از آقایان هست و بدین ترتیب زمانی بیشتری طول میکشه که آقایان به انزال برسند و زمان انزال آقایان به زمان انزال در خانومها نزدیکتر می شود و بنا به تعریف زود انزالی اتفاق نمی افته.

بعضی وقتها زمان انزال جنسی در خانومها بسیار طولانی هست و در این صورت باید تشریفات مفصل تری انجام بگیره. بعضی از اوقات خانومها در حین یک رابطه جنسی حواسشون به جاهای دیگه هست ولی مردها همیشه حواسشون کاملا متمرکزه و این باعث میشه که مردها زودتر از خانومها به انزال برسند.


اگر شما به اين حالت دچاريد تا زماني كه معالجه شويد سعي كنيد قبل از دخول و تحريك آلت با نوازش نواحي حساس مثل لاله گوش و سينه ها و نواحي گردن و ....و نيز سكس دهاني به ويژه تحريك كليتوريس ( چوچوله ) كه بنا به اعتقاد بسياري از اهل فن حساسترين نقطه زن و در حقيقت آلت جنسي اوست كه بسيار حساس مي باشد و نبايد با آن خشن رفتار نمود زن را ارضا نمود. مي توانيد در صورت ارضا شدن با توسل به اين اعمال موقتا شريك جنسي تان را ارضا نماييد تا در مان شويد.
روش معاشقه در درمان انزال زود رس
معاشقه به عنوان راهی برای رفع انزال زودرس

ا اون مردي در سكس موفق هست كه همه مقدمات مثل نوازش و .... را راعايت كند تا زمان زمان انزال به ارگاسم زن نزديك باشد. سكس بعضي افراد 1 ساالي 2 ساعت طول ميكشه ولي ازاين يكي دو ساعت فقط 30 ثانيه به دخول مرد ميرسه. اينجاست كه ديگه چيزي به اسم زود انزالي وجود نداره و زن هم راضيه. بعضي تا سكس را شروع ميكنند ميرند سراغ اصل كار و رو هم رفته 10 دقيقه هم طول نميكشه . خوب معلومه كه با 10 دقيقه زن ارضاء نميشه. شما ميتوانيد با نوازش -سكس دهاني و ... زن را به ارگاسم برسونيد. اين كارها نه تنها حرارت آلت تناسلي را پايين مياره(منظورم از حرارت هيجان است) بلكه اگه باز هم زود انزال بشه زن ناراضي نيست.چون ارضاء شده.


آقايان عزيز بهتر است که ياد بگيرند که قرار نيست هر زمان که آلتشان احساس آمادگي کرد رابطه جنسي براي آنان فراهم و مهيا باشد! قرار نيست که از سر کار خسته و کوفته به خانه بيايد و شب هنگام هوس کنيد که رابطه هم داشته باشيد! صبح هم که بايد برويد سر کار !! اين شيوه ارتباطات براي مردان خود راه ديگري براي تعليم زود انزالي است . خانمها بايد بدانند که اين رابطه زماني که قرار است شکل بگيرد بايد تمام افکارشان را از هر بدبختي يا نگراني يا هر چيز ديگري براي مدتي خالي کنند. بايد بدانند که اين زمان براي آنهاست و به اصطلاح تايم اوت از زندگي نيست! از همه مهمتر اين شيوه به حدي هم زن و هم مرد را خسته خواهد کرد که توان براي فعاليت مازاد را براي آنان نخواهد گذاشت . در نتيجه بايد از اين به بعد شبي را براي شب مورد نظر از قبل مشخص کنند. اين مسئله اين خوبي را دارد که اولاٌ از قبل طرفين آمادگي اين شب را دارند و مي توانند خود را مهيا کنند. ( لباس مهماني بپوشند و خود را تميز کنند و شام عاشقانه اي را در کنار همسر و حتي بچه ها داشته باشند و تغييراتي که مي توان به آن فکر کرد و هر سري با انجام آن تجربه شيرين تري داشت ) از طرف ديگر اين روش نمي گذارد که تنور روابط عاشقانه و جنسي به سمت مکانيکي شدن پيش برود . در روزهاي ديگر معاشقه زمان طبيعي خود را طي خواهد کرد و صرفاٌ معاشقه هاي عاشقانه خواهد بود و نه رابطه ( گرچه اين پروسجر چنان نفسي را از طرفين خواهد گرفت که مطمئناٌ فقط منتظر شب جشن خواهند بود و در طول روزهاي ديگر به بالاتر از معاشقه کشيده نخواهند شد ) . فايده ديگر اين است که در طول روزهاي ديگر مرد و زن هرکدام زمان دارند انرژي از دست رفته را از طريق غذا و ورزش به بدن برگردانند.

مردان در طول تحريک هستند اما آنها نيز در حال تحريک زوحين از طريق اورال سکس هستند و در اين حين مسلماٌ زنها نيز ارگاسم خواهند شد . ارگاسم در بعضي از مردان مي تواند باعث خستگي و يا نياز به خواب گردد ( عدم ورزش و آمادگي بدن دليل عمده اين مورد مي تواند باشد ) مي توان با خوابهاي کوتاه مدت ( نيم يا يک ساعت ) به بدن استراحت لازمه را داد. مي توان با دوش و حمام هاي گرم جنسي (توصيه که ده ها براير اين روش بهتر از روش خواب است! ) کاملاٌ شرايط را به حالت قبل از انزال بکشانند .

اگر شما به اين حالت دچاريد تا زماني كه معالجه شويد سعي كنيد قبل از دخول و تحريك آلت با نوازش نواحي حساس مثل لاله گوش و سينه ها و نواحي گردن و ....و نيز آمیزش دهاني به ويژه تحريك كليتوريس كه بنا به اعتقاد بسياري از اهل فن حساسترين نقطه زن و در حقيقت آلت جنسي اوست كه بسيار حساس مي باشد و نبايد با آن خشن رفتار نمود زن را ارضا نمود. مي توانيد در صورت ارضا شدن با توسل به اين اعمال موقتا شريك جنسي تان را ارضا نماييد تا درمان شويد.




[ جمعه 15 خرداد 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه