رادیو فردا از رؤیاهای بر بادرفته اش می گوید

رادیو فردا از رؤیاهای بر بادرفته اش می گوید

ارتباط با آمریکا، رابطه با اسرائیل، دوستی با شاه عربستان و در نهایت تعطیلی ام القرای جهان اسلام، خالی شدن پشت مبارزان جبهه مقاومت و شکست آنها و در یک کلام پایین کشیدن فتیله ایران با این ارتباطات مساویست با پایین کشیدن فتیله بیداری اسلامی!
  اینها آرزوهای دیرینه رادیو فردا و سردمدارانش است که این روزها یکی پس از دیگری بر باد می رود. آنها که با آمدن روحانی خیال دو دستی تقدیم شدن کشور و نظام به آغوش آمریکا و صهیونیزم را در سر پرورانده بودند، با سخنرانی مقتدرانه و عزتمند روحانی در سازمان ملل، همه رشته هایشان را پنبه دیدند و خیلی زود متوجه شدند که روحانی جدا از بدنه انقلابی کشور نیست و باج نخواهد داد. حتی ذلیلانه به التماس افتادند تا مذاکره مستقیم با وی داشته باشند. تا آخرین لحظات هم تحمل کردند اما وقتی دیدند سفر به پایان رسیده و روحانی در حال ترک آمریکاست، برای برقراری حداقل تماس با وی تلاش کردند.
امروز هم رادیو فردا اخباری از اسرائیل منتشر می کند که یک مقام بلندپایه پیشین اسرائیل به نتانیاهو توصیه کرد که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، را به سفر به اسرائیل دعوت کند.
 
 
 
بعد از تقلا برای ارتباط با این دو، نوبت به شاه عربستان می رسد. رادیو فردا طبق معمول بدون تفحص از صحت و سقم اخبار و با توجه به گمانه زنیهای افرادی که نامشان مشخص نیست صرفاً برای خالی نبودن عریضه های خبرش می نویسد:”یک منبع دیپلماتیک که خواسته نامش فاش نشود، به خبرگزاری یونایتدپرس گفته است: رئیس جمهوری ایران به مقام‌های سعودی خبر داد که دعوت خادم حرمین شریفین ملک عبدالله بن عبدالعزیز را برای ادای فریضه حج در سال جاری پذیرفته است، دیدار مهمی میان رهبران سعودی و ایران در مکه مکرمه مقابل کعبه مشرفه صورت خواهد گرفت. در همین زمینه، سایت روزنامه الوطن سعودی با اشاره به اینکه هنوز مقام‌های سعودی به طور رسمی از دیدار ملک عبدالله با حسن روحانی سخن نگفته‌اند، این گمانه‌زنی را مطرح کرده که دیدار مهمی میان این دو برگزار خواهد شد”.
و تنها یک روز بعد از آن طبق معمول خودش را تکذیب می کند و می نویسد :”وزارت خارجه ايران: روحانی برنامه‌ای برای سفر به عربستان ندارد”منظور رادیو فردا از نشر این اخبار ضد و نقیض چیست؟ چرا اینقدر ارتباط با این افراد معلوم الحال حامی مالی جنگ علیه سوریه و صادرکنندگان تروریست به آنجا و سرکوب کننده انقلاب بحرین برای رادیو فردا مهم است که رسالت خبری خود را در نشر اخبار صحیح کنار گذاشته، حاضر است با این تأیید و تکذیبهای مداوم اعتماد مخاطبشان سلب شود اما به آن هدف برسند.
آیا جز این است که به قدرت ایران در منطقه و تأثیرگذاری اش در وقایع خاورمیانه واقفند و بیداری اسلامی امروز را نتیجه انقلاب ایران می دانند و برای سرد شدن تنور آن و جلوگیری از گسترش بیشتر و در نتیجه تسلط استکبار بر منطقه سوق الجیشی خاور میانه، می خواهند به هر ترتیب شده ایران را از مواضع انقلابی اش جدا کرده و مقاومت فلسطین و سوریه و … را در هم بشکنند؟



[ سه شنبه 02 تیر 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه