استقبال ایرانیان از شهید حججی، رسانه‌های ضد انقلاب را عصبانی کرد

 

محسن حججی

همانطور که قابل پیش بینی بود، این استقبال باشکوه، عصبانیت رسانه‌های ضد انقلاب را در پی داشت. گویی هر آنچه برای به انزواکشیدن و به فراموشی سپردن فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت رشته کرده بودند، پنبه شد.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد.

** استقبال باشکوه مردم ایران از شهید محسن حججی، رسانه‌های ضد انقلاب را عصبانی کرد

در روزهای اخیر شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و نجف آباد میزبان پیکر مطهر شهید مدافع حرم، پاسدار رشید اسلام محسن حججی بود. مردم قدرشناس کشورمان در استقبالی بی نظیر، زیر آفتاب سوزان، پیکر مطهر شهید را همچون نگینی در اقیانوس خود در آغوش گرفتند.

سایت بی بی سی فارسی متعلق به دولت انگلیس در گزارشی نوشت: «تشییع جنازه محسن حججی عضو سپاه پاسداران ایران که گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) او را پس از اسارت در سوریه کشت، در تهران برگزار شد».

رسانه استعمار پیر که همچنان گروه تروریستی داعش را دولت اسلامی می‌نامد، در ادامه عصبانیت خود از این استقبال باشکوه را اینگونه بروز داد: «سپاه پاسداران ایران نزدیک به یک ماه پیش جنازه او را تحویل گرفت و با انجام آزمایش دیان ای هویت او را تأیید کرد، اما جنازه محسن حججی در هفته جاری و همزمان با عزاداری‌های محرم به ایران بازگشت».

سایت ضد انقلاب رادیو فردا نیز در گزارشی نوشت: «محسن حججی اهل نجف آباد اصفهان و از نیروهای سپاه پاسداران در اواسط مردادماه سال جاری در عملیاتی در نزدیکی مرز سوریه و عراق به اسارت گروه حکومت اسلامی، داعش درآمد و پس از آن داعش تصاویری از مرگ او را نیز منتشر کرد...خبرگزاری‌های خارجی از جمله آسوشیتدپرس در گزارش خود از مراسم تشییع جنازه روز چهارشنبه نوشته‌اند که حکومت ایران تلاش کرده است از محسن حججی "چهره" و "نمادی" بسازد برای حضور نیروهای نظامی ایران در جبهه‌های خارج از کشور».

این سایت ضد انقلاب افزود: «خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارش خود می‌گوید که مرگ محسن حججی به اتحادی نادر میان اصولگرایان و اصلاح طلبان و معتدل‌ها منجر شده است و هنرمندان و بازیگران و ورزشکاران و سیاستمداران در کنار یکدیگر از او به نیکی یاد کرده‌اند».

کانال تلگرامی فارسی زبان بدسابقه وابسته به موساد و سیا نیز در مطالب متعدد، عصبانیت خود را از این استقبال باشکوه نشان داد و تقلا کرد تا این رویداد مهم را کم اثر نشان دهد.

تعداد زیادی از سایت‌های ضد انقلاب نیز این استقبال باشکوه را به طور کامل سانسور کردند.

استقبال باشکوه مردم ایران از پیکر مطهر شهید محسن حججی مصداقی است از وحدت ملی حول مسائل گفتمانی انقلاب اسلامی.




[ پنجشنبه 06 مهر 1396 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه